Fyzická a vzdálená IT podpora zaměstnanců
Komunikace v rámci systému HelpDesk, emailem nebo telefonicky
Analýza a řešení provozních problémů spojených s podporou běžných aplikací a HW/SW, eskalace složitějších problémů po eskalační linii
Konfigurace a instalace HW/SW
Administrativa spojená s provozem
Správa tiskáren - 3D tiskárny / skenery / tiskárny / plotry
Komunikace s kolegy napříč Evropou
SŠ vzdělání, IT specializace výhodou - vhodné i pro absolventy
Obecný přehled v IT technologiích
TCP/IP: Základní znalost síťových protokolů a schopnost diagnostikovat a řešit síťové problémy
Windows Server: Základní znalost správy a údržby Windows Serveru, včetně uživatelských účtů, skupin a oprávnění
Znalost tiskových úloh
Dobré komunikační dovednosti
Anglický jazyk slovem i písmem
Ochota učit se novým věcem
Samostatnost a efektivní spolupráce v týmu
Spolehlivost a zodpovědnost
Práce na hlavní pracovní poměr
Příspěvek na penzijní spoření
Dotované stravování
Půlroční firemní bonus 13 000 Kč (ročně 26.000 Kč)
Odměny k životním a pracovním výročím
Práci v mladém kolektivu
25 dní dovolené
Stabilita a zázemí nadnárodního koncernu GOLDBECK